Julafton

Nåt bloggande under juldagarna har det varken funnits tid eller energi till så det kommer såhär i efterhand...

Elsas första julafton. Så speciellt. Även fast hon själv inte uppmärksammar det.

Vi firade julafton hos Jonas föräldrar. Kom dit och åt skinkmacka till lite sen lunch. Sen blev det Kalle, mat, klappar, fika... Typ!

Var en bra dag men jag blev helt slut. Elsa också.

En hel del bra klappar fick hon. Eller, bara bra klappar! Mycket kläder, några leksaker, presentkort på Leklust, böcker och så! Vi hade även köpt en så fin skyddshäst till henne.

Även jag hade varit snäll. På julklappsbytet fick jag en presentförpackning från Body shop, skydd till telefonen o en julprydnad. Av Jonas fick jag ett toppenfint halsband från Snö, underkläder, tröja o en till förpackning från Body shop. Perfekt!! Älskar att få paket :)

Att ge är också roligt... Barnen hade vi köpt klappar till. På julklappsbytet köpte jag till Micke och jag tror han blev nöjd. Och till Jonas hade vi såklart också handlat. Elsa och jag.

Sov sedan över där och åhh vad skönt det var att äntligen få lägga sig på kvällen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback