Frisörbesök

(Detta gick inte att posta hos frisören så jag gör det nu istället....)

För dryga 15 veckor sedan blev jag mamma. Det är inte helt lätt att hinna med sig själv just nu. Jag klagar inte. Jag fullkomligt älskar att vara Elsas mamma. Att vara med henne hela tiden! Att se henne utvecklas varje dag, hennes leende och skratt...Ja allt som är hon.

Men idag unnar jag mig en timme för mig själv. Ska klippa mig för första gången sen våran lilla skrutt kom. Välbehövligt kan jag säga.

Anna myser med Elsa på stan.Känns supertryggt att lämna henne till syster. Samtidigt känns det konstigt att inte vara med henne...

Nej nu hoppas jag det snart blir min tur hos frisören... Hejdå slitna hårtoppar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback