Torsdag

Träffen med de andra mammorna och deras bebisar var trevlig. På biblioteket har de gjort i ordning en mysig inhägnad hörna för barn 0-2 år. Så vi satte oss där inne på golvet med våra små... Än så länge kräver de inte inhägnat område men det kommer väl ;) Hihi. Passade även på att hämta ut en gratis bok där som alla nyfödda får. Jättefin faktiskt. Biblioteket kommer vi besöka flera gånger. Helt klart.

Idag har jag varit nere på stan och lunchat med Mari och Johanna på American. Så länge sen vi sågs! Var trevligt med lite uppdateringar. Elsa skötte sig strålande trots att hon inte sovit nåt på hela dagen! Efteråt tog jag en promenad på stan och då somnade hon så gott.

På tal om Elsa och sömn. I natt sov hon från klockan 20 till 5. Glad man blir!! Hoppas hoppas på nåt liknande i natt. Siktar alltid på att hon ska sova vid sju... Men hon blir oftast åtta innan hon ätit och somnat.

Nu är det sovdags för mig. Blir inga sens kvällar för mig för tillfället. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback