Hemmadag

Åhh vad skönt med en hemmadag. Uppskattas massor. Även om man ibland bara har nåt litet inbokat på en dag är det ändå en tid som ska passas.

Jag har försökt plocka lite och städa lite smått idag... Har dock inte hunnit så mycket som jag tänkt. Elsa sov hela tjugo minuter på förmiddagen. Hmm. Tror hon vaknade av våran tvättmaskin som nog inte kommer leva jättelänge till. Den låter massor.

Nu sover hon i min famn och jag vågar inte lägga ner henne för då vaknar hon på en gång. Sån är hon!! Men det är sjukt mysigt att ha henne sovandes i famnen så jag gnäller inte.

När Jonas snart kommer hem ska vi äta lite lunch och sen städa lite mer om vi hinner. Så ska jag baka muffins till ikväll. Mamma och pappa kommer hit en stund.

Innan dess behöver jag gå en promenad med Elsa i vagnen. Vill ju att hon ska vara pigg och glad när hennes mormor och morfar kommer!!

Så lite måsten har vi allt. Men som sagt, skönt att vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback