Elsa 6 månader idag

Tänk att det idag är sex månader sedan jag blev mamma. Sex månader sedan jag fick upp en liten, liten tjej på bröstet.... Som jag älskade från första stund. Kärleken har sedan bara växt och blivit starkare för varje dag. Grattis Elsa på halvårsdagen.

Idag efter frukosten skickade jag ut Jonas och Elsa på promenad. Elsa behövde sova en stund och jag behövde städa lite. Så under deras promenad han jag plocka undan, bädda,greja, dammsuga och även duscha. Det gick undan kan jag lova.

Halv elva fick vi sedan besök av Elsas mormor och morfar. Trevligt med lite fikabesök innan de åker till värmen idag.

På eftermiddagen kommer hennes farmor och farfar. Mycket besök dagen till ära. Eller kanske mest en slump att det blev just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback