Jag räcker inte fram

Idag har jag varit arg och kall... Jag blir arg när jag fryser. Jag blir frustrerad. Det gör så jäkla ont! Men men, jag har varit duktig idag iaf! Varit ute hela dan, så nu har jag väl lagom tinat upp efter ett varmt bad!

Jag hade iaf turen att ha en tandläkartid 14.25, så jag slapp ifrån jobbet ett tag! Eller ja, tur och tur... Kändes inte så roligt att gå dit, men desto roligare att gå därifrån. Det såg bra ut och så behövde jag inte öppna plånboken heller, utan det kommer dras 40 kronor från mitt konto varje månad istället. Helt okej för mig!

Mina tankar och känslor gör mig galen.....



"Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två.
Du har ett sätt att bara glömma, när problemen tränger på.
Ett sätt att gömma mig för stormen, när Du vill och när Du kan.
Ett sätt att glömma mig i regnet; som om "lilla jag" försvann.

Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig.
Jag räcker inte fram.
Men, Du har så svårt att vara ensam,
så Du går till "lilla mig".
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej"

Det är så det känns! Du sätter ord på mina känslor, LW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback