Faller

Då var det äntligen fredag imorgon då. Känns helt underbart skönt måste jag säga. Har varit en tung vecka. Vet inte varför egentligen... Varit lite dyster, känt mig ensam och trött. Men det är sånt som blir bättre!

Vad har jag gjort den här veckan egentligen?! I förrgår var jag i alla fall hos Rickard och tittade på film och åt pizza... Det var trevligt. Igår var jag med på borådsmöte med jobbet. Extrapengar kan jag inte tacka nej till just nu. Idag har jag varit så duktig att jag varit och tränat.... Helt ensam! Stolt över mig själv!!

Ska lägga mig tidigt ikväll, sen imorgon jobbar jag bara till 12. Det känns bra. Då ska jag hem och tvätta mellan kl 13 -17. Kanske man kan samla lite krafter till att plocka lite ordning här hemma också.






"Jag hoppas på ett kort som inte lagts Jag litar till ett ord som inte sagts
Min lust är fri, men min frihet är bakom galler
Åk med mig Till ett annat land För vi faller, faller, faller..."




Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hittar på nåt skoj i helgen!!!

2007-09-13 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback