Vad vill du, kära du?!

Helt otroligt att det är den 26:e september imorgon... Dagen vi väntat på. Dagen då Lasses nya platta Daugava släpps. Helt underbart!! Han är kung våran Lars!

Känns som att jag just nu går och bara väntar ut tiden... Väntar på att se hur andra ska spela sina kort. Jag vet hur jag vill ha det, men jag vill inte tjata. Jag vill inte att det ska kännas halvdant för nån annan... För det är väl så det måste vara när man inte kan anstränga sig lite mer. Äsch, jag vet inte. Bollen ligger iaf inte hos mig... Och jag kan ju tillägga att tålamodet inte är så stort länge, så snart skiter jag i hela grejen!

Idag har mor & far varit här och hjälpt mig sätta upp två taklampor. Blev bra! Fikade goda vaniljmunkar också. Mums!

Jag är trött som vanligt... Blir inte bättre av att det är så mörkt ute. Tungt att gå upp imorse när det var mörkt... Kändes som att jag klev upp mitt i natten!

Ingen rolig på msn idag... Hjälp! Hur ska jag fördriva tiden?!


"I min värld får jag göra som jag vill
Så jag gick fram och sa
"Du, dig vill jag ha"
Jag fick en kram och allt var bra"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback