kent + Håkan Hellström

12 / 7 - 2008. En dag värd att minnas. Den efterlängtade kent + Håkan Hellström konserten på Strömsholmen, Eskilstuna.

Håkan började klockan åtta och gjorde en superbra spelning.... Det var full fart skulle man kanske kunna säga = ) Han spelade en massa bra låtar! Absolut gladast blev jag för att han spelade "Det är så jag säger det".... Det var hur fint som helst. Så spela han min andra favoritlåt också - Hurricane gillbert. Han spela i nästan 1 ½ timme och det var kanon rakt igenom! Tack kära Håkan = )

Så var det då dags för Jocke och grabbarna! Älskade kent! Spellistan var grym.... Hur glad blev jag inte av att höra låtar som: Stenbrott, Blåjeans, Ingen kommer att tro dig, Celsius, Kallt kaffe, Vi kan väl vänta tills imorgon, Beskyddaren och Utan dina andetag. Grymt att de spelade så mycket äldre låtar. Me like!! Det var vekligen en helt underbar konsert! Tack som fan = )

Jag och Anna             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback