Shopping, första doppet och fest

Igår blev det en sväng på stan med Emma och även Johanna en liten stund. Råkade komma hem med tre stycken linnen från Gina Tricot. Var lite tveksam om jag verkligen skulle slå till på allihopa, men sen kom  Emma med den smarta idén att vi faktiskt sparat en hel del pengar eftersom vi inte åkte på Peace & Love... Så så lättövertalad var jag =) Är iaf mycket nöjd. Efter några timmar på stan gick vi och åt och sen gick vi hem till mig. Var riktigt trevligt. Tror ingen annan hade stått ut med oss igår kväll =)

Idag har vi legat i Vilsta, Emma och jag. Så idag har jag badat för första gången i år. Galet kallt i vattnet var det... Och bada var kanske en överdrift med. Vi solade, doppade oss, solade nån timme och sen doppade oss och sen mera sol! Var iaf skönt att ligga där. Vi hade goda baguetter, jordgubbar och vindruvor med oss! Nu har jag just kommit hem och ska väl snart börja göra sig iordning för kvällens fest. Maris 25-års fest! Kl 17 ska vi vara där.

Dags för en efterlängtad dusch nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback