17 / 6 - 2009

Idag har det faktiskt känts som en riktig sommardag.... Underbart! Har klippt en massa häckar på jobbet både idag och igår. Har sån träningsvärk i armarna! Men det är en rätt rolig syssla så.... Speciellt om man får vara i solen!  Sen när jag kom hem stod det tvättning och städning på programmet. Var lat och tvättade bara en omgång, dvs två maskiner... Och nån städning blev det inte alls.

Pratade däremot med Emma på msn och råkade nämna att tacos vore ju inte fel.... Så så blev det. Emma handlade på vägen och kom sedan hit.... Väldans gott och trevligt!

Skulle ha packat ikväll med.... Men det har jag inte gjort heller. Ska nog se till och stänga av datorn snart och fixa det innan jag lägger mig. Vore nog en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback