Hemmakväll

Idag träffade jag tjejerna på stan efter mitt jobb... Blir inte så ofta numera, vilket är tråkigt. Men alla har fullt upp på sitt håll. Trevligt att träffa dem iaf för en liten uppdatering vad som händer i deras liv.... Blev mat på first class coffeehouse och sedan en sväng på stan. En lila tröja från Gina Tricot fick följa med mig hem. Vet inte om shoppingdjävulen tagit mig eller om det är nån form av tröstshopping jag ägnar mig åt. Den var vilket fall väldigt fin så det var ett bra köp.

Tittade på Idol nyss... Jag har en solklar favorit. Jag hoppas verkligen att Tove vinner alltihopa! Hon är grym.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Blir väl så lugnt det bara kan bli. En omgång alfapet till att börja med tror jag.


Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback