Lasse Winnerbäck

Går in på Lasses hemsida och möts av detta:

"Datum för skivsläpp tidigareläggs 3 dagar. Plattan kommer alltså att finnas i butik redan den 18 september. Ni som har förbeställt kommer också att få den på fredag."

Jag beställde den just innan jag gick in på hans sida... Så det var ju en trevlig nyhet. Om jag nu ens hinner få den innan jag beger mig iväg för helgen. Annars väntar den ju på mig på söndag och det är ju aldrig fel. Köpte skivan och boken. Inhandlade även första säsongen av Grey´s anatomy. Vill ju ha alla, men det var bara säsong ett som var billig. Så jag får börja med den.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för denna trevliga överaskning via sms! Blev så glad:) Kramar

2009-09-17 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback