Upp på väggen

Helgen som var spenderade jag med Anders.... Vi tog det mest lugnt. Förkylningen har blivit bra mycket bättre med så idag jobbade jag. Det är ju bra för plånboken!! 

Igår fick jag hem en sak jag kärade ner mig i när jag och Anders var i en liten heminredningsaffär i Köping i somras... Väggord som jag tänkte sätta upp i vardagsrummet. Kärlek. Då hade jag aldrig sett sådana väggord förut, men nu finns det ju en hel del... Har dock inte sett nån exakt likadan som denna än. Jag såg den i affären en dag och dagen efter när jag skulle köpa den, var såklart affären stängd pga ägarbyte. Tur för mig att Anders mamma var så snäll att hon gick och köpte den till mig sen. Jag är vilket fall mycket nöjd. Nu ska den bara upp på väggen!!


Kommentarer
Postat av: Helena

ÅÅÅH! Kan inte vänta att få se! Såna är så fina! Kanske jag har tur och du lägger upp en bild här på bloggen!? Skulle själv vilja ha såna ord till vårt sovrum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback