23 / 6 - 2010

Oj vad dagarna går... Jag vet knappt ens vad jag gjort sen sist! Känns som det varit fullt upp. I lördags umgicks jag med Emma på dagen. Vi gick på stan och sen gjorde vi oss iordning här hemma för kvällens fest hos Mari. Tänk att vi redan är 26 år. Eller ja, jag har ju ett tag kvar som 25-åring! Det var i alla fall en trevlig fest med grillning och kubb.

I söndags var vi på Vilsta Marknad. Fanns inte så mycket att titta på... Kom hem med 14 par strumpor! Det var allt. Var lite småseg och bakis i söndags så det blev soffan hela eftermiddagen och kvällen.

I måndags kväll blev det en härlig promenad med Therese. Väldans trevligt! Igår flyttstädade jag en lägenhet med Emma. Roligare kan man kanske ha det, men det var ju pengarna vi ville åt. Det gick ganska bra i alla fall! Imorgon ska jag spendera varenda öre och lite till! Eller ja, jag hoppas det blir imorgon!!

Imorgon ska jag träffa Johanna och Emma på stan... Blir mat på stan och säkert lite shopping. Härligt! Är ju bara en jobbardag kvar nu sen är det HELG!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback