Julförberedelser

Julen närmar sig med stormsteg. Denna vecka har vi försökt förbereda lite smått för den.

I måndags åkte Elsa och jag en sväng till Tuna Park för att kolla efter julklappar. (Efter att ha hälsat på på mitt jobb o Elsa tyckte det var alldeles för många läskiga människor). Blev inte jättemånga klappar inhandlade... En till Jonas och en till Elsa. På kvällen sen blev det några klappar beställda på nätet...

På tisdagen åkte jag och Jonas till Tuna Park tillsammans. Då shoppade vi i princip alla klappar! Vi lunchade och hade en mysig dag.

Igår storhandlade vi på Coop Forum.

Idag ska vi köpa julgran, julgransmatta, lax i Sundbyholm och lite andra småsaker. Förhoppningsvis hinner jag även göra lite julgodis.

Skulle ha träffat mammagruppen idag men blev inställt. Har att göra ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback