Lyx!!!

Skrevs i fredags men inte gått att publicera förrän nu...

Idag har jag blivit bortskämd av Johanna. För ett antal veckor sedan fick jag ett kort hem... Där stod det att den 21/12 kl 14 hade jag en tid hos Millis för att fixa naglarna. Hon skulle även bjuda på lunch och vi skulle ha en mysig dag tillsammans.

Det hade vi. Sågs vid 11,30 på stan. Strosade lite i affärer och sen blev det en lunch på Burger King faktiskt som nyligen öppnat i stan. Mums :)

När jag sedan fixade naglarna hade Johanna hand om Elsa. Är så nöjd med naglarna. Är bara mina egna naglar eftersom jag inte kommer fortsätta gå . Lite onödigt att förlänga då. Blev shellack med guldigt glitter. Gör sig dock inte riktigt på bild....

En mysig dag som uppskattades mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback