Låg.

Galet låg idag. Vet inte vad det är med mig. Blir bara lessen och arg och frustrerad på allt och alla. Nästan. Inte riktigt alla! Var på stan med min kära syster idag, det var trevligt!! Köpte morsdagspresent. Så köpte jag en mörkblå kofta till mig själv också. Jag gillar den verkligen! Ikväll ska Emma och jag vara hundvakt. Är så jäkla sugen på att gå ut ikväll.... Harrys! Var så himla länge sen.... Men det blir det inge av.



"Men jag kryper hem igen och drar ner min persienn.
Släcker ner och lägger svansen mellan bena.
Jag är en looser, i ett spel, som blivit låg och spelat fel,
och vänder hem både frusen och allena.
Och TV-n går på med ett jävla hallå.
Både i burken och i verkligheten.
Och med konstgjorda svar står veckopressen kvar
och sprider nojor över hela planeten"
LW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback