En bra dag

Idag har jag umgåtts med Emma. Hon hämtade upp mig på förmiddagen så åkte vi ut till Sundbyholm. Satt där i gräset och njöt av solen. Hur skönt som helst att det fina vädret kommit nu... Hoppas det håller i sig! Sen åkte vi iaf till Bellas och åt. Efterrätten tog vi på Slagsta glass! Kändes som alla var där för att köpa glass idag.... Brukar iofs vara så när solen är framme. Gott var det. Sen tog vi en sväng på Tuna Park... Inhandlade två nya linnen.

Sen när jag kom hem gick jag bara upp och bytte om.... Blev en sväng i Kronskogen igen. 1 ½ timme idag med. Nästan lite stolt över mig själv. La mig sedan en stund på balkongen för att varva ner innan det blev dusch och hårfärgning.

Lite alfapet nu kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback