Liten shoppingtur med Johanna

Lusten att blogga har inte varit på topp här... Får se om det blir nån ändring på det.

Har varit på stan med Johanna ikväll. Trevligt! Inhandlade årets första julklapp... Till minstingen =) Vet inte alls vad jag ska köpa till de övriga "barnen". Handlar ju iaf bara till barnen, så så många klappar blir det ju inte. Även fast jag gärna skulle köpa till alla... Men bestämt är bestämt. Köpte även en tröja till mig själv på stan. Och hungriga som vi var begav vi oss sedan till Wayne's Coffee för lite mat. Blev nachos, smakade fint!

I övrigt är jag inte världens gladaste Karin just nu. Men det kanske blir ändring på det nån gång framöver. Vi hoppas på det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det vänder och att du blir glad snart igen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback