Alla hjärtans dag

Den här helgen har än så länge varit superbra! Igår efter mitt jobb gick jag och Anders till Hälsostudion för att bada kurbad ihop. Var jättemysigt. Superskönt bubbelbad, bastu och fruktdrinkar. Jag gilla det massor. Bara få vara där och ha det bra i 1 ½ timme, lyxigt. Sen tog vi en fika på Tingsgården innan det blev en sväng på stan. Kvällen blev lugn och skön.

Idag när jag vaknade möttes jag av fina små hjärtlappar utspridda i lägenheten. Jag blev väldigt glad =) Sista lappen låg på vardagsrumsbordet och det visade sig att jag och Anders ska åka till Stockholm om en månad och se Hello Saferide! Tack älskling!!

Ska snart gå och väcka Anders nu, han ligger och vilar lite.... Sen om nån timme ska vi gå ut och äta. Var dock fullbokat på Akropolis, så vi får se vart vi hamnar. Ska försöka med Thai-restaurangen.

Införskaffade mig för övrigt en sänglampa idag. Något jag verkligen behövde. Jättefin = ) Hade kostat 1000 kronor, så 300 för den tyckte jag var ett klipp.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken bra kille du verkar ha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback