Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag

I torsdags cyklade vi till Tuna Park... Som om mitt shoppingbehov inte borde va tillfredsställt för länge sen. Men nånting ska man ju göra! Tro det eller ej, men där hittade jag i alla fall en klocka. Har letat som en galning, men inte hittat nån som fallit mig i smaken. Men den här fastnade jag för, så den fick det bli.

I fredags åkte vi med Mamma, Pappa och Magnus till malmköping för att gå på marknaden. Blev en ganska billig marknadstripp för oss. Jag köpte en lampa bara.... Glad att de hade den. Köpte en sån förra året när jag var där och var på jakt efter en likadan, så det var ett givet köp.

Igår och idag har vi inte gjort så himla mycket... Mest slappat. Tog en långpromenad igår i Kronskogen. Varför gör man inte sånt oftare?! Det är ju hur skönt som helst. Var mycket ute och gick förrut, men jag har verkligen kommit av mig med det. Det borde det bli ändring på.

Ikväll åkte Anders hem... Eller, till Köping. Jag är aldrig nöjd med det.... Att behöva säga hejdå. Speciellt inte när man haft det så bra.... Då blir det så tomt när man blir ensam. Men vi ses ju snart igen!

Kanske dags för dagens dos av "Vänner" nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback