Min lördag

Blev en promenad till mamma och pappa imorse.... Trevligt. Fast blev bara en kort stund innan mamma skulle iväg och jobba. Så blev det en cykeltur hem därifrån. Har ju haft min cykel ståendes där sen en gång för några månader sen när jag inte orka cykla hem utan fick skjuts hem istället. Men nu börjar det ju bli skönt väder att cykla i igen så.

Blev även en sväng på stan idag, fast jag hade sagt till mig själv att jag inte fick. Blev iaf en till klänning och lite underkläder. Det där med att jag skulle städa blev det inte så mycket med, men det är ju en dag imorgon också.

Har en väldigt lugn kväll... Har just sett "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". Det var det roligaste jag sett på länge!! Nu blir det några Vänner-avsnitt innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback