23 / 10 - 2009

Idag var det min tur att sluta klockan 12. Åhh så bra det kändes. Förmiddagen på jobbet gick superfort... Åt lunch på jobbet innan jag cyklade hem till mamma och pappa för att byta om och sen ta bilen och åka och hämta mamma på hennes jobb kl 13. Åkte till Skopunkten för att leta stövlar. Efter 1 ½ timmes tittande, provande och velande bestämde jag mig för tre par svarta stövlar. Trevligt med mammas sällskap och smakråd. Sen åkte vi hem och tog en fika.

Sen ringde Mari när hon var nere på stan, så då åkte jag ner och träffade henne. Gick och kikade lite på stan och så fikade vi på Smak. Trevligt!

Kvällen tillbringar jag här i min ensamhet. Tar det lugnt bara. Har sett på Idol... Tycker nog inte att det är sådär jättemånga som är bra faktiskt. Men Tove har varit min favorit från allra första början och det är hon fortfarande. Får se vem det är som åker ut idag... Jag hoppas Reza faktiskt.

Jag är trött, men samtidigt inte... Har som mål att iaf lägga mig innan klockan tolv så jag hinner sova ut i natt =) Jag behöver det!!


Kommentarer
Postat av: Tessi

Sv: haha, jaa(A) danne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback