Onsdag

Just "hemkommen" från en trevlig stund på stan med Johanna. Vi sågs halv elva på stan och sen har vi strosat runt och kikat i affärer. Jag köpte en svart rutig skjorta / tunika på VILA. De ska snart stänga igen och säljer därför ut allt... Har gått och tittat på den ett tag, men nu kostade den bara 100 kronor så då slog jag till. Handlade även fina fyrkantiga muffinsformar på Åhléns, så nu måste jag snart baka igen. Vi lunchade på Spicy Hot... Satt ute och åt och det var riktigt skönt.

På väg från stan stannade jag till på Ica Safiren och hämtade ett paket som kommit. Det var parfymen jag beställt! Äntligen har jag min älskade parfym igen... Varit utan den alldeles för länge nu.

Nu ska jag nog ta en dusch och sen får jag se vad jag ska hitta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback