Toppenhelg med Emma

Jag har verkligen haft en toppenhelg hos Emma i Örebro. När jag kom dit i fredags promenerade vi iväg och köpte mat som vi tog med oss hem och så kikade vi på idol. Bra att Sassa åkte ut för hon var klart sämst. 

I lördags åkte vi till Marieberg för lite shopping. Det var supertrevligt! Köpte en kanonfin svart tröja med knappar på Vila. Det kommer nog bli en ny favorit! Så köpte jag två stickade kjolar på Gina Tricot. Jättemysiga och fina. Perfekta nu till hösten. Investerade även i nytt schampo, balsam och värmeskydd från Tigi. Köpte Bead Head Urban Recovery 2 som både shampo och balsam. Har läst en del om dem och de verkar bra för hår man inte har varit så snäll mot. Så vi får se om det är så bra som det sägs : ) Vi hann även med en liten sväng på ikea innan bussen tog oss hem igen.

På kvällen kikade vi mest på tv och pratade en massa strunt. Mys! Idag åkte jag tåget hem strax före 11. Har städat och tvättat litegrand sen jag kom hem. Nu ska jag just åka och hämta upp älsklingen på stationen när han kommer med tåget från Göteborg. Är så himla stolt över mig själv som just backade ut bilen alldeles själv från gården. Det är en stor prestation för lilla mig! Yes! Nu kör vi : )

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken härlig helg du haft! :D och massa shopping!!

ha det bäst! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback