Tredagarsfeber

Febern kom i söndags och stannade till tisdag. Tisdag eftermiddag var Elsa feberfri. Dock fortfarande väldigt gnällig. I onsdags upptäckte jag utslag på framför allt mage, hals och nacke som sedan försvann till dagen därpå. Så ja, dagen efter sin 6 månaders dag fick hon tredagarsfebern. Lite komiskt för det står att tredagarsfebern får barn mellan 6 månader och 2 år. Hon passade på att råka ut för det på en gång. Stackars liten. Tyckte så synd om lillskruttan! Men nu är hon sitt glada jag igen!!

Idag, på förmiddagen, har Elsa och jag hälsat på Anna! Fikade och hade det trevligt. Resten av dagen har varit rätt lugn... Befarar stockning på gång... Vill inte. Vägrar. Orkar inte.

Nu ska jag sova. Hela natten gärna. Utan avbrott.... Lycka till till mig själv och framför allt Elsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback