Första inlägget

Jaha, tänkte att jag ska väl också ordna en blogg.... Så här är första trevande steget!

Är inne på min fjärde och sista semestervecka nu. Riktigt skönt att vara ledig. Nåt jag skulle kunna tänka mig att vara lite oftare! ; ) Har mest tagit det lugnt faktiskt. Varit i Stockholm och gått på Grönan två gånger och förra helgen var jag och flickorna i Örebro. Annars har jag hållit mig i stan! På måndag är man tillbaka på jobbet igen.... Men det känns inte allt för hemskt av nån anledning. Eller, jag försöker intala mig att det kommer bli bra!

Ikväll blir det utgång med syrrans älsta dotter, Helena! Jag har gjort turkisk peppar - shots! Mums. Ska väl ta och pallra mig in i duschen så man är redo när hon kommer.

Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback