Sen du var här

I morse sov jag länge och väldigt, väldigt skönt! Klev inte upp ur sängen före tolv, vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig. Kikade ut genom fönstret och såg att det var strålande solsken, så då ringde jag Emma o fråga om vi inte skulle åka och bada. Det ville hon.... Så jag cykla hem och packade ihop mina saker och så åkte vi till Vilsta. Riktigt skönt! Låg där i flera timmar och åt vindruvor och pratade skit.

Nu har jag just duschat och ätit! Ikväll blir det förhoppningsvis film med trevligt sällskap.


"Sen du var här har allting blivit större, Det är lättare att vakna
Nu kan jag se mig själv gå runt och inte riktigt ha nånstans att ta vägen
Men jag följer hjärtat, samma hjärta, men med mera glöd, Sen du var här"


 




Kommentarer
Postat av: Anna

kärlek

2007-08-11 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback