Tillbaka till verkligheten

Det var länge sen jag var så här trött. Helt slut! Men värst är nog ändå huvudvärken.... Var tusan kom den ifrån?!

Min första dag på jobbet efter semestern idag... Dagen började så bra att när jag kom ner i källarförrådet och skulle ta ut min cykel, så var det punka på bakdäcket - IGEN! Var förra veckan jag lämnade in den och dem bytte hela däcket, så det kändes inge vidare.  Blev att halvspringa till jobbet för att hinna i tid.... Annars  har väl min dag varit okej. Men ärligt talat så längtar jag till nästa vecka då allt kommer bli som vanligt! Känns som att man kom tillbaka idag och inte hade koll på nånting. Jag hatar att inte ha full koll på vad som är gjort och vad som ska göras. Men nästa vecka har alla sommarjobbare slutat och alla ordinarie är tillbaka.... På gott och ont.

Nu sitter jag här, äter glass och känner mig allmänt seg. Ska bli underbart skönt att sova i natt! Tror jag ska lägga mig i soffan en stund nu och läsa lite.

Godkväll & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback