Dan före dan före dopparedan

Idag har jag och Johanna julshoppat! Det var riktigt trevligt! Jag tror faktiskt jag är klar! Ska slå in alla julklappar ikväll tänkte jag. Då får man se om det känns som man missat nåt! Ska nog ner en sväng på stan imorgon också. Kanske köpa nåt nytt att ha på sig på julafton.

Dan före julafton imorn. Känns grymt konstigt. Den riktiga julkänslan kommer först imorn kväll när man kommer hem till mamma och pappa! Där är det pyntat, luktar jul och allt är precis som det brukar dan före julafton. Jag ska dit vid fem-tiden och då ska vi klä granen! Ingen jul utan det.

Nu ska jag umgås med Frank. Är hundvakt åt honom ikväll... Vi ska ta en promenad nu och sen bara mysa!  Låter som en bra plan.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback