Lars Mattias Winnerbäck, tack som fan!!

Klockan tolv igår började färden mot Linköping. Vi spelade Lasse för fullt i bilen o resan gick riktigt fort. Så parkerade vi vid sporthallen och gick till stan för att att käka! De har ju Ming Palace i Linköping också, så det fick det bli! Inte samma sak som hemma, men det smaka helt okej. Bakom oss satt det en trevlig prick som underhöll oss. "Fina älskling, jag önskar mig strumpor man inte blir svettig i, ett bokmärke och en diskpropp som inte läcker i julklapp, älskling, älskling, vi ses om några timmar söta älskling" Haha, han va kul! Vet inte om han uppskatta oss lika mycket!

Så promenarade vi tillbaka till sporthallen och klockan fyra ställde vi oss i kön. Var riktigt kallt och det kändes som att klockan aldrig skulle bli halv sju då det var insläpp! Sen vid halv sex kom dem ut och hämta dem sex första i kön som skulle få träffa Lars! Vi som var nummer sju och åtta i kön (precis som i Eskilstuna) kunde då pressa oss framåt, så stod vi plötsligt längst fram i kön och såg till att inga idoter kunde tränga sig före. Härligt!

Klockan blev till slut halv sju och vi fick komma in... Då var det bara att springa! Full fart mot scenen! Så stod vi där... Längst fram - igen!! Sån otroligt underbar känsla.

Förbandet Abalone Dots var ännu bättre än i Eskilstuna.... Riktigt duktiga! Skön musik!

Jag vet inte ens om jag ska försöka beskriva Lasses spelning med ord. Det går liksom inte. Det var M A G I S K T ! Minst sagt. När han ser på en och ler... Man bara smälter. Hela konserten var grym rakt igenom... Men det bästa måste jag nog säga var de två extra-låtarna som han kom tillbaka o spela för att det var i hans hemstad och turnéavslutning! "Solen i ögonen" och "Kom". Vilken känsla! Tack älskade du, det här kommer jag leva länge på!! Ses i sommar! 


  
image25

Tog du dem med storm ikväll? Jag kommer faktiskt inte ihåg, men mina fingrar säger att
Linköping var ett segertåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback