Harrys i fredags!!

I fredags unnade jag mig att ta ledigt på eftermiddan... Bokade en tid på Laboro till 12.30 för plockning av ögonbryn och färgning av bryn och ögonfransar. Det blev faktiskt rikigt bra, nöjd!! Sen hem och fixa lite....

15.30 träffade jag Emma vid Friskis för vi skulle vara duktiga och träna, men det var en annan ledare än hon som brukar ha det passet... Och varken jag eller Emma gillar hennes pass, så vi hoppade över att träna. Dåligt av oss. Så vi gick på stan ett tag och sen gick vi till Bellas och åt och sen hem till mig. Hade det väldigt trevligt hos mig på förfesten och kom inte till Harys förrän nästan halv ett! Där var det också grymt kul. Bengt Dahlqvist i Schlagerbaren!! Han är grym.

Lördagen blev också bra... ; )

Kvällen tillbringade jag hos Anna. Jonathan sa en lte rolig sak... Att jag är fin med svart hår och luggen snett, att jag ser ut nästan som Jimmy Jansson. Hehe! Jag och Anna kikade iaf på tv och så. Nice nice!

Idag har jag varit på stan med Emma & Vickan. Köpte en fin tröja på Gina Tricot för mitt presentkort. Vit & svart, supernice. Så åt vi Nachos på 21:ans café.

Ikväll blir det lugnt... Riktigt skönt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback