8/12 - 2008

Det var måndagen det. Phu! Var mycket att göra på jobbet, men dagen gick ganska fort iaf. Fick skjuts hem av mina kära föräldrar... Sen så ringde Emma när jag just kommit innanför dörren och frågade om vi skulle ses en stund. Så det blev en sväng på stan. Vi funderade lite på julklappar, men det gick inte bra alls... Ghhaa!!

Har även satt upp gardiner i sovrummet och köket ikväll... Inhandlade dem i lördags och så har mamma varit så otroligt snäll och sytt dem. Har även tvättat ikväll. Blir nog morgondagens nöje med, då en tvättmaskin var trasig idag så jag inte hann med allt jag planerat att tvätta.

Imorgon blir det julbord med jobbet igen.... Westergrens bjuder. Det är inte fel.

I natt ska det bli galet skönt att sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback