Min fredag

Har varit en helt okej dag.... Julbordet på eftermiddan var rätt så bra. Jag hade dock fel när jag gissade att årets julklapp från företaget skulle bli en väska i vanlig ordning.... I år blev det en mössa och en halsduk. Självklart satt det ett litet märke på med det berömda k:et.... Men var ovanligt diskret i år mot hur det brukar se ut.

Ikväll har Emma varit här.... Blev mest tv:tittande. Såg inte idol, bara själva utröstningen. Tycker Kevin är överskattad, så han borde åkt ut istället för Robin. Men min favorit Alice håller sig kvar.

Jag är så himla trött, men är inte särskilt sugen på att sova. Men borde väl snart ställa ifrån mig datorn och göra ett försök. Är väldigt ensamt här. Det gillar jag inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback