Ledig eftermiddag.

Idag kände jag att jag behövde komma ifrån jobbet, så jag tog min tidiga fredag idag istället för imorgon. Mycket bra val av mig. Så jag var och lunchade med Anna och Tindra på ming. Det var mycket trevligt. Gjorde dock en liten tabbe.... Jag satt och pratade om mitt och Anders godis-, chips- och colaförbud. Sen helt plötsligt kommer jag på vad det är jag gör.... Äter glass efter maten. Glassförbudet hade jag totalt glömt bort. Illa illa.

Jag kände inte riktigt för att gå hem sen så jag gick en sväng på stan... Inhandlade de första julklapparna =) Till lilla Tindra... Det var ju det enklaste av julklappsinköpen.

Imorgon eftermiddan blir det julbord med jobbet... Se vad årets julklapp från jobbet blir. En väska kanske?! Känns som att det är standard.

Ska träffa Emma på kvällen. Blir väl lite mattepluggande och sen en lugn kväll vid tv:n. Ska försöka sova ut i helgen.... Se hur det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback