Köping

Igår åkte jag till Köping för att träffa världens bästa! Hade det väldigt bra där. Blev dock dags att åka hem alldeles för fort. Känns så himla tomt här nu. Borde ju vara så att jag vaknar imorn bitti av att Anders kommer hem från jobbet och kryper ner under täcket och vi kan sova vidare tillsammans... Det är ju så självklart, så varför är det inte så?! ;)

Jag kom till Eskilstuna 18.07 ikväll och då gick jag direkt till mamma och pappa. Magnus var där med och det blev tacos och tv-tittande. Kom väl hem för en halvtimme sen och la mig direkt i sängen med datorn på magen. Ska väl snart försöka sova tror jag.  

Imorgon ska jag ev ta en sväng på Tuna Park. På eftermiddan ska vi iaf fira Nathalie som fyller år.... Det är väl morgondagens planer.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback