.

Igår träffade jag Anna och Tindra på stan efter jobbet. Det var väldigt trevligt... Åt på Phoenix och pratade en massa skit. Lilla Tindra var så glad och log de sötaste leendena man kan tänka sig!

Och idag efter jobbet var Magnus här en sväng och lånade min dator till en sak som inte funkade på hans dator.... Så min dator är visst bra på nåt iaf. Helt otroligt.

Jobbar heldag imorn, känns lite surt.... Men inte mycket att göra. 19.52 tar jag tåget till Borlänge sen. Känns väldigt, väldigt bra. Får se vad som händer i helgen.... Det ryktas om sovmorgon =)

Nästa vecka har Emma och jag många planer... Lär väl inte hinna hälften. Har pratats om julbak, julshopping och att spela pingis på munktellarenan. Får se vad vi anser vara viktigast / roligast.

Godnatt snart! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback