Mina juldagar

Julen har varit helt okej. Firade i Skogstorp på julafton med jultomte och allt som hör till. Skjutsade sedan mamma till jobbet och så följde jag och Magnus med pappa hem. Jag var den enda som lyckades hålla mig vaken till Kalle Anka... Sen spelade vi kort och spel till mamma kom hem från jobbet strax efter nio. Då blev det skinkmacka och så såg vi klart på Sunes Jul.


Juldagen blev det mat hos mamma och pappa. Kvällen tillbringade jag sedan hemma i soffan och tittade på vänner. Såg de fem första avsnitten, så blir väl kanske fortsättning senare idag....


Men först blir det en sväng på Mellandagsrean! 10.30 ska jag träffa Therese och ev Christina, Helena och Jimmy på stan. Se hur länge man orkar trängas med allt galet folk..... Nu blir det duschen och sen frukost.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback