Henriks 25-årsfest

Igår var det fest i Västerås. Henriks 25-årsfest! Det var riktigt trevligt. Han bjöd på väldigt goda snittar och pajer, god tårta och en jäkla massa alkohol ; ) Verkligen en lyckad fest. Av oss fick han lite blandade bra-o-ha-saker.... Massageolja, en bok, choklad, champange, ansiktsrengöring, bodygel, "Jag har aldrig" i kortform mm. Så efter mat och presentöppning och sånt så blev det "jag har aldrig" och senare lite andra lekar! En jäkla massa buggande var det också.

Vid fyra-tiden tog vi en taxi hem till Eskilstuna..... Så när jag kom i säng var klockan halv sex. Gissa om jag är trött nu?! Blir sängen tidigt ikväll.

Har varit en bra helg.... Men  en ledig dag till skulle jag ju inte direkt tacka nej till!



Kommentarer
Postat av: Walle

Trebligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback