Jag vill ha min tunga där du är...

Jag har haft en mycket bra helg!

I fredags blev det tuna park med Anna. Köpte två Miss Li skivor, som båda var grymt bra! Blev god mat på Ming också. Var bara hemma sen på kvällen, men fick besök av en mindre nykter Tobbe vid två-tiden. Gick hem till honom när vi vaknade på lördagen och var där hela dagen.. Kikade på film, åt gott och spelade geni.... Sen sov vi hos mig! Supernice!

Idag blev det snöskottning hos mor och far! Annars har jag bara varit hemma.... Badat och läst ut boken "Sista andetaget". Den var väldigt bra! Nu blir det tv tills det är dags att krypa ner i sängen....





Inte länge kvar nu, kent
28 februari,
Eskilstuna Sporthall

"Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback