16 / 11 - 2008

Drygt tre veckor sedan jag bloggade sist, ungefär så länge jag varit utan internet. Men nu sitter jag här i min nya lägenhet och har fått internet här även fast det verkar funka lite som det vill... Det roar sig med att strula, men just nu verkar det gå bra iaf.

Lyssnar på Håkans senaste skiva "För Sent För Edelweiss" nu. Fastnade inte riktigt för den när den kom, men när jag plockade fram den igår igen så verkligen älskade jag den. Den är helt underbar.

Igår var Anna, Gustav, Jonathan och Tindra här och fikade. Det var väldigt trevligt! Sen blev det en sväng på stan med Emma. Inhandlade två tröjor på Gina Tricot. Så blev det mat här och sen mattepluggande. Emma har just börjat läsa Matte C, så jag försökte hjälpa henne med det. Vi satt fyra timmar och lite hjälp kanske jag var iaf även fast det var ett antal år sen man läste den kursen.

Idag borde jag verkligen försöka få lite ordning här hemma. Framför allt skulle jag behöva köpa nya gardiner och sätta upp dem, men det är inte min starka sida. Men det är väl ingen annan som fixar det åt mig så lika bra att ge sig ut och leta, hehe. Ska även försöka leta efter stövlar på stan.

Dags att duscha nu så jag kan komma igång.... Blir nog stan direkt när de öppnar klockan tolv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback