Bowlingen....

Efter jobbet idag spenderade jag nästan tre timmar på stan.... Det var inte det minsta roligt. Hade man haft pengar så man kunde ha shoppat hade det inte varit några problem, men nu måste jag försöka spara.... Så det var segt.

Klockan sju var det iaf bowling med jobbet! Det var riktigt skoj! Blev sedan god tacobuffé och prisutdelning. Jag lyckades få en stegräknare med radio i.... Precis vad jag alltid velat ha - eller nåt!

Försöker köpa tågbiljett till imorgon och på söndag nu... På söndag verkar det redan vara slut den tiden jag funderade på att åka hem. Jag som trodde jag var ute i hyffsat god tid iaf! Men men, ska fixa klart det där nu. Bara jag kommer dit så är jag nöjd.... Hem är inte lika viktigt ; )

Dags för sängen snart med tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback