Trött är bara förnamnet

Jag är så otroligt trött. Somnade till och med på lunchen idag, sittandes, med huvudet på bordet. Jag gjorde allt för att försöka hålla ögonen öppna, men de ville inte riktigt som jag ville.... Märkte att nåt inte var som det skulle när tankarna övergick i drömmar... Blev riktigt segt på eftermiddan sen. Så var det kvällsjobb idag med, borådsmöte. Det gick bra, fast kom inte så mycket folk... Som vanligt kan man kanske tillägga!  

Sen åkte jag och pappa och hyrde lastbil till flytten. Fanns bara en enda ledig kvar den dagen, så det var tur!

Så idag tog jag av mig arbetskläderna halv åtta. Känns mindre bra. Då var det bara in i duschen och så äta en macka för att sedan hamna här. Ska nog se Grey´s Anatomy klockan 21, sen är det dags för sängen.

Tänk om det kunde bli helg snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback