Morgondagen är efterlängtad...

Här är det förkylt.... Har druckit snuskigt ört-te från Sri Lanka i några dagar nu som skulle vara så bra, men väldigt tveksam till om det hjälpt. Idag fick jag även några andra skumma påsar därifrån med nån slags hostmedicin. Jag är skeptisk, men gör allt för att bli frisk.

Otroligt skönt att det är fredag imorgon, det behövs! Slutar 12 dessutom, underbart!

Får nyckeln till min nya lägenhet imorgon! Bara en vecka till flytten, känns väldigt skönt! Minns knappt hur lägenheten ser ut, så det ska bli spännande att gå dit imorgon. Ska träffa Anna och Tindra imorgon med! Det ska bli väldigt kul! Luncha på stan och så. Ska träffa målaren vid halv tre sen för att ge honom en nyckel o berätta för honom vad jag ska ha för tapeter! Sen kl 15.52 sätter jag mig på tåget till Borlänge, fick lyxa till det lite och åka första klass dit.

Packa vore en bra idé nu! Det hinner jag då verkligen inte imorgon när jag ska träffa Anna kl ett på stan... Hinner bara hem för en snabbdusch då! Knappt det, men jag ska försöka hinna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback