6 / 10 - 2008

Jag tänkte skriva att jag haft den bästa helgen på länge... Men kom på att jag inte haft annat än underbara helger de senaste två månaderna. Jag har blivit bortskämd =)

Fredagen spenderades i soffan med pizza och film, i lördags firade vi min mamma som fyllde år och på kvällen inflyttningsfest hos Emma, igår var vi ner på stan en sväng och så bowlade vi. Väldigt väldigt trevligt.

Idag har jag varit sådär galet trött. Men dagen gick ganska fort ändå! Har krattat en jäkla masa löv....

Efter jobbet var jag ner på stan med Emma. Köpte supersöta kläder till lilla Tindra som föddes i lördags. Ska till Anna imorgon så jag får träffa henne...

Den här veckan kommer förhoppningsvis gå fort.... Till Anna imorn, borådsmöte på onsdag, bowling och tacobuffé med företaget på torsdag, Borlänge på fredag!! Borde försöka hinna med att börja packa där emellan nånstans med.

Lite slötittande på tv nu kanske.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback