Det är en dålig dag.....

Har varit en dålig dag idag. Började med en utskällning av en hyresgäst redan klockan sju på morgonen. Kändes väl sådär måste jag säga. Sen var det bara allmänt segt och tråkigt resten av dagen. Måste komma på vad som ska göras åt det. Länge sen jag hade sån energi på jobbet som jag haft förrut.

Efter jobbet var jag på stan med Emma. Letade efter jeans. Hittade ett par superfina på Gina Tricot. De var dock väldigt små i midjan, men för övrigt satt de snyggt. Storleken större var såklart på tok för stora. Nöjd man blir. Köpte iaf en snygg grå kofta där!

Jag borde verkligen packa lite inför imorgon nu. Men det orkar jag inte! Så det blir imorn... Kommer väl bli lika stressigt som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback