MORE MODERN SHORT STORIES FROM HELLO SAFERIDE

Snart dags att sova.... Just nu känns det som att det är mest jobba, äta, sova, jobba, äta, sova.... Men har vissa saker att se fram emot iaf.

Och imorn efter jobbet ska jag ner på stan med Emma. Skulle verkligen behöva hitta jeans! Ska även prova det där fina linnet jag sett på Carlings. Sen ska vi köpa med mat från ming och äta hos Emma. Ska även vattna hos mor o far imorn, men det är ju bara en trappa ner från Emma! Inte helt fel det inte =)

Något annat trevligt som händer imorn är att jag får hem en skiva som släpps imorn - More modern short stories from Hello saferide. Tror den kommer vara jättebra! Har hört en av låtarna som är med på skivan och den var i alla fall kanon. Så det ser jag fram emot.

Sen på torsdag åker jag till Borlänge.... Har tagit ledigt på fredan! Känns skönt att få en dag extra där! Åker hem på söndagen sen!

Så kommer mamma och pappa hem på lördag!

Väntar även på Anna o Rogers bebis! =)

Men nu var det som sagt dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback