Lära mig andas var inget för mig

Idag var det kost- och motionskursen på jobbet igen. Men det vi testade på idag var ingenting för mig. Qigong. Nej jag har inte ro till att stå och andas på rätt sätt och röra på sig saaaakta. Det var inte alls kul, men säkert bra för de som har ro att göra det. Sen får man ju verkligen stå och försöka tänka på nåt tråkigt för det ser ju för jäkla kul ut!

Så blev det en cykeltur hem, stannade på Ica Supermarket och handlade med. Håller på och tvättar för fullt nu och så var pappa nyss här med blomman och krukan jag köpte igår. Mamma och pappa var så snälla att de planterade den åt mig, eftersom inte jag hade nån jord hemma. Om en halvtimme ska jag hämta upp tvätten och då tänkte jag fixa mat. Sen hinner man väl se lite på tv innan det är dags för sängen. Städa får jag göra imorgon. Nån måtta på det roliga får det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback