Stackars stackars mig

Idag tycker jag allmänt synd om mig själv. Jag vill inte vara sjuk. Känner mig gnällig och har inget tålamod för fem öre.... Lyckades förstöra det mesta här på bloggen med header och olika färger när jag skulle vara duktig och piffa till den lite.... Men jag lyckades lösa det till slut (med lite hjälp). Nu ser det dock inte så vackert ut, men det tänker jag inte bry mig om idag iaf.

På jobbet idag var det mycket att göra hela förmiddagen.... Hade det iofs varit på eftermiddagen med om jag varit kvar, men jag var iväg på en kost och motionskurs de sista två timmarna. Inte helt fel att få göra det på arbetstid. Tio tillfällen är det... Idag pratades det lite om mat och om hur det ska fördelas över dagen och vad som är bra att äta. Sånt man egentligen vet, men bra att få höra det igen kanske =) Så var det vägning och mätning av hur mycket fett kroppen består av och så. Lite jympa blev det också.

Onsdag imorgon. Då skulle ju jag spinna med Emma... Men det går inte för sig. Har så ont i halsen och då är det inte bra att träna. Så det får bli vila imorgon kväll istället. Känns välbehövligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback